Doprava a platba

Způsoby doručení:

Kurýr PPL – cena této služby je stanovena na 69 KČ včetně DPH. Při objednávce zboží nad 750 KČ s DPH je tato služba ZDARMA
Doručení zásilky následující pracovní den 8.00–18.00 hod. Řidič Vás bude v ranních hodinách kontaktovat pro upřesnění doby doručení.

ParcelShop - cena této služby je stanovena na 49 KČ včetně DPH. Při objednávce nad 750 KČ s DPH je tato služba ZDARMA.
V nákupním košíku si zvolíte doručení na pobočku PPL ParcelShop, otevře se Vám mapka kde si danou pobočku vyberete. V daný den obdržíte informativní SMS a email o uložení zásilky. Zásilku si vyzvednete v otvíracích hodinách PPL ParcelShopu, zpravidla i o víkendu. PPL ParcelShopy se neustále rozšiřují.

Pohyb zásilky můžete sledovat zde

Platební podmínky
Zboží objednané prostřednictvím lostvillage.cz je možné uhradit:

a) dobírkou, tj. zaplatíte v hotovosti při dodání zboží. Tento způsob platby je možný pouze při dodání zboží na dodací adresu objednatele prostřednictvím přepravní společnosti.

b) bankovním převodem při platbě v KČ na číslo účtu: 123-6880500237/0100 vedený u Komerční banky

 

c)platba GoPay - více informací zde:www.Gopay.com/cs

 

Prosíme, nezapomeňte uvést variablní symbol, který je uvedený v přehledu po dokončení objednávky a také v příchozím e-mailu po provedení objednávky!

Variabilní symbol = číslo vaší objednávky

Při platbě bankovním převodem zaplatíte za zboží před jeho dodáním. Tento způsob platby je možné využít jak při dopravě zboží na dodací adresu objednatele prostřednictvím přepravní společnosti, tak i při osobním odběru zboží na prodejně. Podklady k platbě (číslo účtu, variabilní symbol a částka k úhradě) jsou uvedeny v přehledu po dokončení objednávky a v příloze e-mailu, který jste obdrželi po uskutečnění objednávky.

Zboží bude předáno k přepravě až po přijetí platby na účet prodávajícího. O podání zboží do přepravy budete informováni e-mailem.

Při doručení zboží na dodací adresu a způsobu platby dobírka je pracovník přepravní společnosti povinen vydat příjmový doklad. Při přebírání zboží od dopravce si jej důkladně prohlédněte, zda není viditelně poškozen vnější obal, nebo zdali zásilka obsahující křehké zboží nevydává podezřelé zvuky. Při jakékoliv pochybnosti sepište na místě z řidičem reklamační protokol, ulehčí se tím řešení škodné události vlivem přepravy. Zásilky, u nichž je vnější obal zjevně poškozen nepřebírejte a v co nejkratší době o této skutečnosti informujte dodavatele e-mailem nebo telefonicky.

Zboží je zákazníkovi doručeno prostřednictvím přepravní společnosti na adresu uvedenou na formuláři objednávky v oddíle „Dodací adresa“.